یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


سلام به همه رفیقای عزیزم

سلام به آبجی و داداشای گلم... آخر این هفته آبجیم میخاد لپ تاپ رو ببره دانشگاهشون برا کار کردن خودش ...آخه رشته اش نرم افزاره و لازمه که کامپیوتر همراش باشه...

خب منم از هفته بعد سعی میکنم که فعلا که گوشی هوشمند نگرفتم ، با گوشی داداشم بیام نت... 

اینو اطلاع دادم که به هر طریقی دیدین که کمتر بهتون سر زدم یا دیر وقت تونستم کامنتارو تایید کنم ازم دلخور نشید...چونکه با گوشی یه کمی سختتره اومدن به نت....یعنی دست آدم باز نیس... 

درکل سعی میکنم که هر شب یا یک شب در میان باشم...

دوستون دارم 

این عکس خوشگل دوستداشتنی برا همتون مخصوصا برا داداش هانی 



نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت18:39---5 اسفند 1395
سلام چاکر داداش گلمم هستم چطوری عیبی نداره پسرخاله فدای سرت من فقط میخواستم شوخی کنم قدمش رو چشم ما بیاد نگاه وبتو مشکلی نیست والا اون عکس که تو میگی چون من از پاهام خوشم نمیاد نمیخوامم عکسش رو بفرستم والا حقیقت تلخه بابا تو هم ان شو دیگه اه هر موقع اومدی افلاین این چه وضعیهوالا شیطون میگه بیام بکشمت منتظر باش شاید این جمعه بیاید من یه روزی ز میزنم سوپرایز شی
پاسخ یوسف ؛سلام سلام سلام لیدا باجئم...خوبی دختر خاله...آره شاید بهش بگم بیاد وبم...البته درسته که الان نمیتونم باهاش زیاد حرف بزنم ولی شاید یه روزی دلمو به دریا بزنم و آدرس وبم رو بهش بدم...اونم مثل خودم قصد ازدواج نداره...اینه که دلم میخاد عزیزترین رفیقم باشه... مثل خودت که برام عزیزی و مهربون...اون عکسه هم چه ربطی به دوستداشتن یا نداشتن تو داره...من باید دوست داشته باشم که دارم...حالا بعدا میگم چیکار کنی...راسی تورو خدا مثل اون سری یهویی تماس نگیریآآآ...من قلبم ضعیفه...تازه گوشی درست و حسابی هم ندارم فعلا...از ۲ روز قبلش بهم ساعت تماست رو خبر بده بعدا بزنگ...وگر نه گوشیو جواب نمیدمآآآ...گفته باشم...تو که مشکل منو خوب میدونی چیه....مرسی از کامنت خوشگل ات


لیدا
ساعت17:06---17 بهمن 1395
سلام دادشی اخه چرا اینجوری میکنی بخدا من تا عید گوشیم دستم نمیاد شاید اخر خرداد چون من امسال نهایی شدم دیگه امونمو بریدن تورو خدا درکم ایشالا منتظر باش میخوام بهت ز بزنم
من دلتو شکوندم نه که شما کم اشک مارو دراودی خوبه اون صدا دست منه من والا نمیدونم بقیش چی میشد حالا بیا و بزرگی کن باهام قهر نکن من قربون اون دل نازکتم برم پسرخاله گل تر از گلم اگه بدونی وقتی که پیامتو خوندم چه حالی داشتم دیونه
خیلی دوست دارم اینو فراموش نکن
پاسخ یوسف ؛ سلام..


ساجده
ساعت12:21---14 بهمن 1395
سلام به همگی متاسفم شوما رو هم به خاطر خودناراحت کردمممممممممممم

عطا
ساعت12:15---14 بهمن 1395
سلاممممممممم







احسان
ساعت23:42---13 بهمن 1395
چرا سا جده؟
پاسخ:احسان داداشی مهربونم...جواب کامنت پایینی ات رو نوشتم بی زحمت بخونش داداشی


sajedeh
ساعت23:42---13 بهمن 1395
این دفعه یگه راس راسی بای بای شب خوشش






sajedeh
ساعت23:39---13 بهمن 1395
حالم از تو هم خرابه احسانی
امروز روز دومههههههههههههه


Ehsan
ساعت23:34---13 بهمن 1395
سلام .. شاید از دستم دلخوری یا شایدم متنفر ..
ولی زندگی با هام بد تا کرد منم زدم سیم آخر.
شب خوش یوسف جان
پاسخ یوسف ؛ سلام داداش عزیزم احسان...من ازت دلخور نیستم ...بخدا ازت متنفر هم نیستم...من فقط نگرانت بودم....و نگرانتم هستم ....تو اون سیم آخری که میگی زدی به سیم آخر...من همیشه و همه روز زدم به سیم آخر حتی همین الانشم اگه یه ذره خودمو شل بگیرم سکته رو میزنم میرم اون دنیا... فقط فرق منو تو اینه که من به اونایی فکر میکنم که بیشتر از خودم منو دوستدارن و اگه من بمیرم اونا بخاطر من نابود میشن و منم بخاطر اوناست که زنده موندم و میخام زنده باشم...ولی اینجوری که معلومه البته قضاوت نمیکنمآآ فقط احساسی که بهم دس میده رو میگم...خب من میبینم که تو حتی انقدر از دنیا دل بریدی که حتی قید دوستدارانت رو هم زدی و بهشون اعتنایی نمیکنی و فقط خدا برات مهم شده...من درکت میکنم داداش احسان ولی سعی کن بخاطر دوستدارانت که پدرو مادر و بقیه باشن زنده بمونی و نزاری اونا بخاطرت غصه بخورن...چون در غیر اینصورت خدا ازمون نمیگذره


ساجده
ساعت23:30---13 بهمن 1395
من رفتم بخوابم البته............................

بی نام
ساعت23:28---13 بهمن 1395
حالت بد تر از من نباشه کمتر از من نیست.. من داغ دیدم

بی نام
ساعت23:27---13 بهمن 1395
حالا هم بهتره بخوابی . شب خوش

ساجده
ساعت23:27---13 بهمن 1395
اینو از اول میگفتی دو ساعت خودمو به درو دیوار نمیزدم خووووووووووووو
یکمم دیر ج میدم اخه دارم گریع میکنممممممم


بی نام
ساعت23:25---13 بهمن 1395
خواهش می کنم

ساجده
ساعت23:23---13 بهمن 1395
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنوننننننننننننننننننننن<b r />







بی نام
ساعت23:22---13 بهمن 1395
ساجده من داشتم شام می خوردم... قصد ناراحت کردنت رو هم نداشتم..
من از دستت هم شاکی نبودم فقط یکمی عصبانیم کردی.. درضمن من ازت دلخور نبودم که ببخشمت.. فعلا
پاسخ یوسف ؛سلام داداش احسان...امیدوارم هرجا باشی موفق باشی...عذاب وجدان گرفتم که از وختی که اومدی وبم٬ برات اتفاقای بدی افتاده...ازت شرمنده ام...تا الانش موندم که چرا یهویی رفتی و هیچوخ نیومدی بهم بگی نمیام وبت...خیلی نگرانتم داداش احسان...هم نگران تو و هم نگران عرفان


ساجده
ساعت23:17---13 بهمن 1395

پاسخ:منم داره اشکم درمیاد...فقط میتونم فاتحه براش بخونم


ساجده
ساعت23:16---13 بهمن 1395
راسی ببخشید دیگه دارم میرم رنگ فونت تونو عوض کنید بنفش دوس ندارم ببخشیددددددددددد بای بای
پاسخ:چشم آبجی جونم


ساجده
ساعت23:14---13 بهمن 1395
ای وایی دیگه بای بای عادتمه بعد خداحافظی نیم ساعتم حرف میزنم

ساجده
ساعت23:13---13 بهمن 1395
یوسف اون لینک منو از لینکا حذف کن تا بیشتر از این خرابکاری نکردن
پاسخ:باشه همین الان حذفش میکنم


ساجده
ساعت23:12---13 بهمن 1395
به خاطر من ثنا افتاد تو گیر

sajedeh
ساعت23:11---13 بهمن 1395
داداش باید برم حال ندارممم

بعدا میام جواب کامنتارو میخونم
پاسخ:در پناه حق...خدا بهتون صبر بده...بخدا خیلی سخته


ساجده
ساعت23:06---13 بهمن 1395
اصلاح میکنم گریه میکنم
پاسخ:کاش میمردم این خبرو نمیشنیدم


ساجده
ساعت23:05---13 بهمن 1395
بچه ها من اصلا حالم خوب نیست دارم میرم ببینم چی میشع کلی ادم خونسسس

همشونم تو این گیرو ویری و گریه هامم میگن پاشو برو به درسات برس مگه ممکنه اخه الانم به بهونه درس اومدم اتاقم یه ریس حرف میزنم با دوستای نتی و گریه درکم میکنید اصلااااااااااااااااااااا

یوسف لاقل تو به احسان بگو منو ببخشه ماجرا رو هم که خودتت فهمیدی از چه قراره


یادش بخیر از بابا میخواستم ماشینو بده من برونم میگفت اگه بدمش به تو که همه موون میریم بهشتتت

اگه راه برگشتی بود قول میدادم به حرفاش گوش بدم البته همیشه ب حرف مامانو و بابا که گوش دادم
پاسخ:اون میبخشتت ناراحت نباش آبجی ساجده....حالم خوب نیس...بخدا شوکه شدم این خبرو شنیدم


ساجده
ساعت23:02---13 بهمن 1395
یوسف تو هم منو ببخش یه ساعته دارم اینجا میحرفم انگار وب ننمه هه بخش اگه دوس نداشتی کامنتارو حذف کن
پاسخ:سلام باجی...بخدا الان خبر فوت بابای مهربونتون رو شنیدم ...خیلی متاسف شدم...روحش شاد...خدا بهتون صبر بده


ساجده
ساعت22:59---13 بهمن 1395
احسانی ببخش منو دیگـــــــــــــــــــــــــــ ــــــه
دلمو داری میشکنیاااااااااااااااااااااااا اااا

از یه طرف درد بابا از یه طرفم تو نمی بخشی ده شرطتو بگو هر چی باشع قبول میکنمممممم


بی نام
ساعت22:18---13 بهمن 1395
واقعا کههههههههه.... ثنا خانم به دستم که می یوفتیییییییی..
پس بچرخ تا بچرخیم


ساجده
ساعت22:17---13 بهمن 1395
من دارم میرم احسانی تو هم بخشیدی بخشیدی نبخشیدی به درک نکه کم گناه کردم این یکی هم روش

ساجده
ساعت22:15---13 بهمن 1395
ثنا هر دوتامون خرابکاری کردیم بیا بزنیم به چاک نع ما رفتیم من که دارم میرم ثنا رو نمیدونم ثنا تو هم بزن به چاک

بی نام
ساعت22:13---13 بهمن 1395
همه این بد بختیام از یه روز نحص شرروع شددددددددددددد....

دیگه عمرا عمل کنم


سیده ساجده
ساعت22:09---13 بهمن 1395
هنوزم کمرم درد داره تو هم لج نکن برو عملللللللللللل

ساجده
ساعت22:08---13 بهمن 1395
هر کی میتونه مشکلی داشته باشع من خودم از یه جایی افتادم کمرم شیکس رفتم عمل بچه بودم قلبم سوراخ داش بردنم عمل اینکه اشکال نداره تو هم دیگه..............

بی نام
ساعت22:08---13 بهمن 1395
شما دخترا همتون از یه جنس هستیددددددددددددددددددددددددد.< br /> لج باز
مغرور
شلوغ
اه اه اه


ساجده
ساعت22:06---13 بهمن 1395
ای بابا غلط کردم گفتمااااااااااااااااا

بی نام
ساعت22:05---13 بهمن 1395

باهاش کاری نداشته باش
من خودمو میزنم به فراموشی

شتر دیدی ندیدی



جانننننننننننن ؟؟؟؟؟ دیگه عمرا عمل کنممممممممممممم.
شاید به خطرش عمل می کردم ولی حالا نهههههههههههه


ساجده
ساعت22:04---13 بهمن 1395
باهاش کاری نداشته باش
من خودمو میزنم به فراموشی

شتر دیدی ندیدی


بی نام
ساعت22:02---13 بهمن 1395
درسته من دارم .... لجم کردهه.
ولی اون بهم قول داد که به کسی نگه.


ساجده
ساعت22:02---13 بهمن 1395
تب چیه اخه باور نداری خودتت برو ببین تو همون وبی که گفتی برات خصوصی فرستادم

ساجده
ساعت22:01---13 بهمن 1395
نوشته ساجده احسان بیماری قلبی داره ولی نمیاد عمل کنه لج کرده.............امکان داره...............

همین طوری نوشته


بی نام
ساعت22:00---13 بهمن 1395
ساجده حالت خوب نیس تب داری ......
من باید با این ثنا حرف بزنممممممممم


ساجده
ساعت21:59---13 بهمن 1395
تو همون وب فرستاده دیگههههههههههه

ساجده
ساعت21:58---13 بهمن 1395
اه تقصیر تویه یوسف میبینی؟؟؟؟؟

ای بابا اصلا تقصیر خوددمه

تو چیکار کردی اخه

من همش من تقصیر خودمه و نمیتونم گردن یکی دیگه بندازم


بی ناممممممم
ساعت21:58---13 بهمن 1395
ثناااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ ؟؟

ساجده
ساعت21:57---13 بهمن 1395
وااااااااااااااااااااااااااااا ااا تا نبخشی نمیرم کع خودتم میدونی لج دارم در حد المپیک

راس راسی بیماری قلبی داری ببخشیدا فضولی کردم اخه ثنا گف


بی نام
ساعت21:55---13 بهمن 1395
اصلا کلا دیگه فراموشش کن

ساجده
ساعت21:54---13 بهمن 1395
و من که نیسسسسسسسسس

واس ایمیلم میفرسی/؟


بی نام
ساعت21:53---13 بهمن 1395
نمی گم...... خصوصی فرستادم اون وب

ساجده
ساعت21:52---13 بهمن 1395
اون وب من نیس یوسفم میدونه ولی نمیدونم چرا از لینکا حذف نمیکه من رفتم جواب ثنا رو بدم تو هم اینجا بگو

بی نام
ساعت21:52---13 بهمن 1395
پس این لینک چی هس؟؟؟؟؟

بی نام
ساعت21:51---13 بهمن 1395
ویکی هم این که جواب ثنا رو بده... فک کنم تا حالا جون به سر شده باشه.
یا علی


ساجده
ساعت21:50---13 بهمن 1395
فرستادی وبممممممممممم؟
من که وب ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 9 آذر 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 7780
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1